مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-16سياسي

مشاور املاک های فاقد مجوز پلمب می شوند


نماینده دادگستری اردبیل در حوزه نظارت و بازرسی از مشاورین املاک گفت: در صورت عدم توجه به اخطاریه های قانونی نسبت به پلمب مشاورین املاک متخلف فاقد مجوز اقدام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جواد مینویی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به همراه اکیپ تلفیقی تشکیل شده دستگاه های مربوطه از دفاتر مشاوران املاک شهرستان اردبیل بازدید به عمل آمد.

وی افزود: این بازرسی در قالب گشت های تخصصی و با حضور نمایندگان دستگاه های متولی از اول سال جاری انجام و مقرر شده به صورت فصلی و مستمر ادامه داشته باشد که موضوعات و مشکلات این صنف رسیدگی و در صورت بروز هر گونه تخلف، از طریق برگه های اخطاریه تذکرات و اقدامات لازم انجام شود و نتیجه اقدامات نیز به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ارسال می شود.

نماینده دادگستری اردبیل در حوزه نظارت و بازرسی از مشاوران املاک عنوان کرد: این بازرسی ها در راستای قانون و به منظور رفع مشکلات مردم و کاهش ورودی پرونده ها از مهم ترین اهداف دستگاه قضایی استان به شمار می آید.

وی با اشاره به مهم ترین نقایص و معایب مشاوران املاک از قبیل: فاقد مجوز بودن، عدم نصب تعرفه در دید عمومی، عدم ارائه فاکتور حق کمیسیون به مشتری اشاره و تاکید کرد: در صورت عدم توجه به اخطاریه های قانونی نسبت به پلمپ مشاورین ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور املاک های فاقد مجوز پلمب می شوند

مشاور املاک های فاقد مجوز پلمب می شوند